Понеділок, 29 травня 2017 року

Смак Українських Карпат

14:09:34 06.05.2017 0

Українські Карпати є одним з регіонів, які славляться відмінними традиційними стравами місцевої кухні. Так званий «карпатський смак» відомий далеко за межами України.

Група виррбників натуральних продуктів харчування обєднались в громадську спілку "Карпатський смак" та стврили ТМ Смак українських Карпат, яка є гарантією того, що продукція, маркована логотипом, походить з Карпатського краю, має високу якість та і відмінний смак, відповідно до встановлених критеріїв.

Власником ТМ "Смак Українських Карпат" є громадська спілка "Карпатський Смак", створена за ініціативи виробників регіону Українських Карпат.

ТМ "Смак Українських Карпат" є інституційним механізмом, що означає систему ліцензування, яка визначає та забезпечує ефективне право власності, використання та просування ТМ якісної харчової продукції з Українських Карпат.

За умови орієнтації як на національних, так і міжнародних споживачів - особливо туристів з міських регіонів в межах України та з різних країн ЄС - ТМ сприятиме успішному представленню та збуту широкого асортименту якісної продукції з Українських Карпат.  Зацікавленість споживачів у продуктах гарантованої якості підвищуватиме конкурентоспроможність і доходи, у першу чергу, дрібних виробників і переробників з регіону, які задіяні у цій ініціативі.

У рамках торгової марки виробники з чотирьох областей (Івано-Франківської, Львівської, Чернівецької та Закарпатської) погодилися співпрацювати з метою підвищення конкурентоспроможності та забезпечення сталого розвитку цього регіону.

Ця ТМ надає великі переваги споживачам, які отримають доступ до широкого асортименту відбірних та якісних продуктів харчування з Українських Карпат. Виробники отримають користь від спільної маркетингової стратегії, яка пов'язана з просуванням і використанням цієї регіональної ТМ та налагодженням спільних торгових контактів. Люди, що живуть в регіоні, отримають переваги від реклами Українських Карпат, яка проводитиметься з допомогою ТМ.

Оскільки ця ініціатива має підвищити конкурентоспроможність в чотирьох областях Карпатського регіону України, то в цілому очікується її значний вплив на економічну, соціальну та екологічну сфери. 

ТМ "Смак Українських Карпат" вказує на походження з регіону, якість та смак:

Походження
 
Українські Карпати відомі як регіон з ідеальними кліматичними та екологічними умовами для вирощування якісної продукції. Як визначено в стандарті, походження продуктів під Карпатською ТМ стосується виробництва та переробки: (a) походження сировини для непереробленої продукції (100% з 4 областей) та переробленої  продукції (90% з 4 областей, залежно від типу продукції), (б) місцезнаходження переробних потужностей (в межах 4 областей).
 
Якість
 
пов'язана з внутрішніми та зовнішніми параметрами, на які позитивно впливають чисті умови виробництва (4 області), надійними технологіями виробництва та переробки, адекватним пакуванням та маркуванням. Якість також підтримує прозорість спілкування зі споживачами.
 
Смак
 
найбільш важлива ознака для споживачів. Смак продукції під ТМ повинен бути відмінним і, в найкращому випадку, посилювати ідею "натуральності" і "типовості" походження продукту з Українських Карпат. Незважаючи на те, що смак продукту – це суб'єктивний фактор і ТМ не може його повністю контролювати, дегустаційні комісії та дослідження в фокус групах запобігатимуть потраплянню продуктів з незадовільними смаковими властивостями до асортименту продукції під ТМ. Опитування споживачів показали, що "карпатський смак" пов'язаний зі спогадами про літню/зимову відпустку в Карпатах (сувенір) та бабусиними стравами (дитинство), що має відношення до самовизначення українців загалом ("наші" Карпати). Що стосується просування ТМ, то заплановано проведення щорічних "дегустаційних" заходів. Вони проводитимуться в рамках громадських заходів і підвищуватимуть рівень обізнаності про продукцію Карпатської ТМ серед споживачів.
 
Система гарантій
 
використання TM супроводжується процесом контролю, який гарантує, що вся продукція під ТМ відповідає критеріям якості, визначеним у відповідному стандарті ТМ. Карпатська ТМ встановлює відмінність маркованої відповідним логотипом продукції від товарів масового виробництва і сприяє створенню довіри до ТМ. Завдяки цьому і просуванню спочатку маловідома ТМ повинна стати потужним регіональним брендом.


Теги: Новини туризму, смак українських Карпат

залишити коментар

Схожі новини

0 коментарів

Залишити коментар

Залишіть світ відгук про новину

(обов'язкове поле)
A- A A+
^
There have been 1525 visitors to this websiteThere have been 1525 visitors to this websiteThere have been 1525 visitors to this websiteThere have been 1525 visitors to this website