Неділя, 23 липня 2017 року

:: ..

Квітень та початок травня в Карпатах продемонстрував ріст популярності продуктів, що продавались на фестивалях та виготовляються місцевими виробниками. Десяток локальних фестивалів (культурно-мистецьких, гастрономічних, музичних) наповнюється наметами з продуктами місцевих виробників.

Експерт з маркетингу Олександр Коваль (Громадська спілка "Карпатський смак"), прогнозує наступні тренди 2017 – 2018 років:

  • Туристи та гості Карпат, що відвідують Львів, Прикарпаття, Закарпаття, Буковину, все більше купуватимуть місцеві локальні продукти, як сувеніри, делікатеси
  • Найближчі роки зростатиме кількість фестивалів локальних продуктів, що об'єднуватимуть виключно виробників з місцевого регіону 
  • Зростатиме кількість гастрономічних турів з різних міст України. Львів поки залишається головним пунктом приїзду та відїзду
  • З'являться нові туристичні маршрути, що будуть об'єднувати ферми, місця виробництва, об'єднання їх з туристичними маршрутами, де буде можливість ближче познайомитись з культурою виробництва та продуктами 
  • Зростатиме кількості малих ферм та локальних виробників в українських Карпатах, що позитивно впливатиме на місцеву економіку краю  
  • Зростатимуть вимоги до якості продуктів, та відповідно зростатиме привабливість продуктів 
  • Зростання обсягів продаж продуктів у місцевих виробників, сприятиме їх розвитку та модернізації виробництва 

Експерт з питань аграрного маркетингу висловлює думку, що тенденція та попит на продукти з українських Карпат буде тривати й надалі, оскільки для покупців важливим є чинник екологічності та натуральності продуктів. 

Олексій Карташов, для порталу Туристичні новини 

 


Теги: Новини туризму,

залишити коментар

Схожі новини

коментарів

Залишити коментар

Залишіть світ відгук про новину

(обов'язкове поле)
A- A A+
^
There have been 599 visitors to this websiteThere have been 599 visitors to this websiteThere have been 599 visitors to this website